Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 26.7. jsem uzavřela a zaplatila premiové členství na Singles50. Byla jsem varována už ze seznamky, že bude problém s automatickým stržením peněz a proto jsem na doporučený formulář napsala výpověď členství s přáním neprodlužovat po měsíci členství. poslána na zákaznickyservis@singles50.cz a to opakovaně 6.8.,8.8..10.8. bez odpovědi. Dnes po přečtení zkušeností na vašich stránkách posláno i na p.Hlaváčka a Be2.cz. nicméně si nejsem jistá, zda moje výpověd je plně dostačující svým sdělením, neuvedla jsem zemi,kde využívám služeb a uživatelské jméno - své jméno bez příjmení.
premiové členství singles50
informace, zda platí výpověd v případě chybění nějakého požadovaného údaje ze strany společnosti be2, popř. pomoci správně vypovědět smlouvu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.