Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
KOUPILA JSEM SI OD SPOLEČNOSTI VIGOSHOP PŘEKLADAČ LINGO WORLD.
CHYBÍ ČESKÝ NAVOD A LINGO KOMUNIKUJE V ČINŠTINĚ.
NENÍ MOŽNO ANI STAHNOUT ČESKOU APLIKACI V ČEŠTINĚ
Lingoworld
ŽÁDAM O ZASLANÍ ČESKEHO NAVODU A DOPORUČENÍ APLIKACE V ČESKEM JAZYCE
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníčku sme vyhľadali v našej databáze. Chýbajúce sme doposlali. Za nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.