Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34773ČP přestala vhazovat do schránky informace o uložení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 5 lety

Martin Hřebejk

Znění stížnosti

Píši, protože jsem se opakovaně setkal s touto situací a mám také potvrzení z centrální pošty.

Pošta u zahraničních zásilek již neinformuje o uložení zásilky (odesilatel Čína).

Dne 20.6.2019 mi přišel na poštu balíček. Aniž bych se o tom dozvěděl vrátila jej 10.7.2019 zpět odesílateli.

Když jsem pátral po tom, kde zásilka leží, dovolal jsem se na hlavní poštu (CZ,22200SPU Praha 022). Tam mi pracovník řekl, že zásilka byla odeslána zpět a že česká pošta již není povinna informovat adresáta o uložení takovéto zásilky a musím si její doručení hlídat sám. Například zavoláním si na poštu.

Dnes jsem volal na poštu, zda mi již dorazila zásilka a paní na poště mi řekla, že z důvodu GDPR mi takovou informaci nemůže sdělit a že si mám jedině přijít s OP osobně. (CZ,22000Praha 120)

Děkuji
M. Hřebejk


Produkt

Doručování zásilek


Požadované řešení

Jakékoli - doručení papírku nezastižen (i když jsme provoz 7x24); nebo zaslání e-mailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 10:32, před 5 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.