Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na můj e-mail u Seznamu mi přišly tři e-maily od této firmy. Nevím o žádném svém dluhu. Nepíší nic o osobě dlužníka, ale znění je velmi sofistikované. Vyzývají k úhradě a tlak stupňují denně narůstající částkou. Jednalo se o desítky tisíc korun. Samozřejmě jsem znejistěla. Na mé e-maily neodpověděli. Na telefonní lince jsou velmi milí a vstřícní a vysvětlili mi, že se "spletli" v mé osobě. Respektive, že vymáhají dluh za stejným jménem a příjmením, jen s jiným ročníkem narození... proč tyto informace nejsou uvedeny již ve výzvách k úhradě? Podle mě jde o podvodné jednání! Prosím, buďte obezřetní a neplaťte nic, o čem nevíte. Zvažuji trestní oznámení.
Podvodný e-mail - výzva k úhradě neexistující exekuce
Varování ostatních spotřebitelů a případné podání trestního oznámení.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že v daném případě mohlo dojít k pokusu o spáchání trestného činu, je na místě uvědomit o věci Policii ČR, která je kompetentní věc šetřit. Nyní ponecháváme prostor pro vyjádření společnosti.
Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:
"Vážená paní Aksamitová,
děkujeme Vám za Váš podnět. Úvodem naší odpovědi bychom Vás rádi ujistili o tom, že naše společnost funguje řádně jako inkasní agentura a rozhodně není naší činností rozesílání jakýchkoliv neoprávněných výzev či podvodných e-mailů. Na základě dostupných identifikačních údajů (jméno a příjmení) jsme Vás v naší databázi nedohledali, a proto Vaši stížnost neumíme řádně prověřit. Pro další posouzení Vás proto chceme požádat o zaslání podnětu (ideálně i s e-mailem a s telefonním číslem, na kterém Vás můžeme v dané věci kontaktovat) na emailovou adresu: b2c@eos-ksi.cz.
Vaší stížnosti se budeme obratem věnovat a Vás budeme co nejdříve informovat o výsledku.
Děkujeme Vám za spolupráci
Jakub Novotný
Manažer inkasního oddělení"
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, pane Novotný,
zaslali jste mi celkem tři různé výzvy v rozmezí mezi 1. a 13.8.2019.
Výzvy žádné jméno ani příjmení neobsahovaly, tudíž nebylo možné zkontrolovat, komu jsou určeny. Můj e-mail, kam přišly, je složen z mého jména a příjmení za svobodna.
Vaše sp. zn. 2530491.
Těším se na Vaše vyjádření
S pozdravem
Alena Aksamitová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na doplnění stížnosti spotřebitelkou.
Vážená paní Aksamitová,
na našich webových stránkách jste si mohla ověřit, že jsme řádně fungující inkasní agentura, a že je na místě kontaktovat naše specialisty a věc s nimi projít (tady Vám doporučuji uvést, že případ vedeme na Vaše jméno za svobodna, pod spisovou značkou lze případ dohledat).
Věříme, že se nám společně podaří věc dořešit ke spokojenosti všech zúčastněných stran.
Naší společnost můžete kontaktovat na telefonu 241 081 201 nebo e-mailu b2c@eos-ksi.cz.
Děkujeme za spolupráci, s přáním krásného dne, EOS KSI ČR, s.r.o.
Dobrý den,
samozřejmě jsem si Vaši společnost na internetu našla. To nic nemění na tom, že jste na můj e-mail zasílali nepravdivé a závádějící informace - požadavky na neoprávněné platby. Na můj e-mail z 9.8.2019 jste neodpověděli. Vaši společnost jsem telefonicky kontaktovala dne 13.8.2019 a mluvila jsem v 9:25 s paní Michaelou Jakubkovou. Ta mi sdělila, že jste se "spletli" a že vymáháte pohledávku za jinou osobou stejného jména a příjmení, jen jiným datem narození. Já Vám nedlužím nic. Pak se ptám : kde jste získali můj e-mail? Proč jste na něj zasílali nepravdivé informace?
Děkuji za odpovědi
Pěkný den, paní Aksamitová,
zevrubně jsme ještě jednou prověřili zmíněný spis a z poslechu nahrávky hovoru se skutečnou dlužnicí jsme shledali, že e-mailovou adresu nám předala ona. Jde o omyl z její strany, kdy nám sdělila jméno a příjmení, avšak jiného providera. Tak se stalo, že jsme odeslali e-mail jí adresovaný do Vaší schránky. Následně jste nás e-mailem kontaktovala s tím, že se jedná o omyl, a než jsme se dostali ke zpracování příchozího e-mailu, jste nám zavolala a vyřešila zneplatnění adresy s kolegyní na Call Centru. Když se náš tým administrativy dostal ke zpracování došlého e-mailu, spis zobrazoval požadavek na zneplatnění jako zpracovaný, a proto považovali věc za vyřízenou a na zprávu již nereagovali.
Jde o shodu okolností, která se nestává, nicméně i tak prosím přijměte omluvu za odeslané e-maily na Vaší adresu a poděkování za podnět ke zlepšení našich služeb na základě této situace.
Děkujeme za spolupráci, s přáním krásného dne, EOS KSI ČR, s.r.o.
Hodnocení: