Společnost


www.skakadla.eu

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34780Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 5 lety

Jana Varechová

Znění stížnosti

Dobrý den,na internetových stránkách skakadla.eu jsme objevili zajímavou letní atrakci pro dědi - zábava ve vodě na nafukovacích atrakcích.
Děti dostali poukaz zakoupený přes internet jako dárek. Prohlédli jsme si jejich internetové stránky,pročetli základní informace,polohu a vstupné.Zjistili jsme,že skákadla se nachází v autokempu ATC Merkur Pasohlávky.
Když jsme dorazili na místo,odmítli nás do kempu na skákadla vpustit.Abychom se na atrakci dostali,museli bychom zaplatit vstupné do kempu,což činilo 100 Kč pro dospělého a 50Kč pro dítě do 13let.
Tento poplatek NEBYL NIKDE UVEDEN !!!SPOLEČNOST SKÁKADLA O NĚM TAKTNĚ MLČÍ.
Po telefonu se se mnou nechtěl nikdo bavit,vedoucí nebyl k zastižení.
Máme šanci dostat se na atrakce bez zaplacení vstupního poplatku? Děkuji za odpověď.
Jana Varechová


Požadované řešení

Poukaz na skákání pro děti ve vodě je pouze na 1 hodinu. Připadá mi absurdní,zaplatit peníze za to,aby jsme mohli vůbec tuto aktivitu pro děti navštívit.Vstupní polatek do autokempu společnost SKÁKADLA vůbec nikde nezveřejňuje,Kdyby byl tento polatek zveřejněn na stránkách společnosti,nekoupila bych dětem tento "zážitek".A toto je jasné i vedení společnosti skákadla.Ctěla bych,abychom byli vpuštěni na atrakci bez zaplacení cedenního vstupného do kempu.
A pokud společnost Skákadla je si vědoma,že se bez tohoto polatku na atrakci NIKDO NEDOSTANE,AŤ POPLATEK PŘIZNÁ A ZVEŘEJNÍ NA SVÝCH POUTAČÍCH.
DĚKUJI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:12, před 5 lety

Poskytovatel služby má povinnost uvádět konečnou cenu dle § 13 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve spojení s § 12 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Cenou se rozumí konečná nabídková cena, která zahrnuje všechny daně, cla a poplatky. Požadování dalšího poplatku za vstup tedy neodpovídá právní úpravě. Prodávající by se tímto jednáním mohl dopouštět klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele.

Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku nebo služby. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.