Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.8. ze zastávky Senovážné nám. - pošta jsem nasedla v 10:26 do autobusu č. 6. Byla jsem vyzvána panem řidičem ( nepříjemným a velmi hlasitým tónem na mě hulákal), abych kávu, kterou jsem měla v ruce, vyhodila, a nebo vypadla z autobusu. Bohužel jsem se musela vzdát mé milované dopolední kávy, která je pro mě denní rutinou.
Opravdu nikdy jsem neměla problém jet v MHD v Č.B. A mít v ruce papírový kelímek s kávou, který je uzavřený plastovým víkem.
Zamyslet se, jak by se pan řidič měl chovat k cestujícím.
|
Tweet |
Platnou součástí přepravní smlouvy jsou i přepravní podmínky (https://www.dpmcb.cz/galerie/tinymce/SPP%201.9.2018.pdf). Dle čl. 7 přepravních podmínek je cestující povinen zdržet se všeho, co by mohlo ohrozit bezpečnost a plynulost přepravy, pořádek ve vozidle, způsobit škodu dopravci nebo cestujícím nebo působit rušivě na pracovníky dopravce při výkonu jejich služby,cestujícím rovněž není dovoleno konzumovat ve vozidle zmrzlinu, potraviny a nápoje.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.