Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34782Káva v autobuse uzavřená plastovým víkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 5 lety

Kateřina Kárníkova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.8. ze zastávky Senovážné nám. - pošta jsem nasedla v 10:26 do autobusu č. 6. Byla jsem vyzvána panem řidičem ( nepříjemným a velmi hlasitým tónem na mě hulákal), abych kávu, kterou jsem měla v ruce, vyhodila, a nebo vypadla z autobusu. Bohužel jsem se musela vzdát mé milované dopolední kávy, která je pro mě denní rutinou.
Opravdu nikdy jsem neměla problém jet v MHD v Č.B. A mít v ruce papírový kelímek s kávou, který je uzavřený plastovým víkem.


Požadované řešení

Zamyslet se, jak by se pan řidič měl chovat k cestujícím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:20, před 5 lety

Platnou součástí přepravní smlouvy jsou i přepravní podmínky (https://www.dpmcb.cz/galerie/tinymce/SPP%201.9.2018.pdf). Dle čl. 7 přepravních podmínek je cestující povinen zdržet se všeho, co by mohlo ohrozit bezpečnost a plynulost přepravy, pořádek ve vozidle, způsobit škodu dopravci nebo cestujícím nebo působit rušivě na pracovníky dopravce při výkonu jejich služby,cestujícím rovněž není dovoleno konzumovat ve vozidle zmrzlinu, potraviny a nápoje.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 12:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.