Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Znění stížnosti
Dříve mi chodily faktury poštou a nebyl s tím problém. Několik let si tisknu faktury z VODAFONE samoobsluhy. Poslední měsíc se nemohu přihlásit na účet a tak následuje nekonečný koloběh telefonátů s poskytovatelem. Bylo mi řečeno, že heslo změnili a přišla mi informace SMS. Podotýkám, že mám telefon na volání a ne na SMS! Navíc mám poškozený display a SMS jsou nečitelné.
Považuji to za hrubý zásah do mého soukromí, navíc heslo jsem měl bezpečné, né nějaké 1234, nebo datum narození.
Ještě jsem se s tímto jednáním nesetkal a dost mě to překvapilo. Mám spoustu přátel a když jsem jim to vyprávěl, tak kroutili hlavou. Několik známých dokonce chtělo k Vodafonu přestoupit, ale když toto slyšeli, řekli už nikdy. Po 16 letech jako věrný zákazník už od nich také odstopím. Nehodlám toto jednání tolerovat.
Přijde mi to jako když mě někdo přepadne doma a začne mě přesvědčovat že toto je špatně a musí se to změnit.
Díky Vodafonu už mi přišla upomínka, kterou budu muset zaplatit. Při volání na Vodafone mi řekli, že si mohu heslo změnit, ale potřebují heslo, nebo číslo poslední faktury. Přijde mi to jako kocourkov, protože ani jedno nevím, jelikož mi změnili heslo a já nemám jak se přihlásit. Když požaduji poslat podklady mailem, nebo poštou, zase chtění heslo, keré mi změnili.
S pozdravem Jaroslav Šimůnek
Návrh řešení:
Okamžitě změnit heslo na původní, nebo zaslat nové mailem, nebo poštou. Odstoupení od smlouvy. Už nikdy se nehrabat v soukromých věcech
|
Tweet |
Společnost Vodafone při objednávce služeb generuje heslo, které slouží např. k aktivaci SIM karty, získávání informací o nastavení služeb nebo o dlužné částce či k žádosti o změnu smlouvy nebo k
jejím vypovězení (dle čl. 1.3 obchodních podmínek dostupných zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1136/vseobecne_podminky_platnost_od_1-2-2018_cj.pdf)
Mobilní operátor si v obchodních podmínkách vyhrazuje právo heslo změnit dle bodu 4.3 uvedených obchodních podmínek. Pokud operátor heslo změnil, jednal v souladu s obchodními podmínkami, které jsou součástí smlouvy o poskytování služeb.
Je však v zájmu společnosti, aby měl spotřebitel přístup ke svým údajům jako jsou faktury apod. Pokud spotřebitel nemůže obdržet heslo z technických důvodů na jeho straně formou SMS, bylo by vhodné, aby mu jej společnost poskytla náhradní cestou.
Dobré odpoledne, pane Šimůnku,
mrzí mě, pokud Vám změna hesla přinesla komplikace, rád objasním, co se děje.
Vzhledem k tomu, že už delší dobu umožňujeme zákazníkům nastavovat hesla o délce nejméně 6 číslic, tak jsme se pro vyšší zabezpečení zákaznických údajů rozhodli, že zákazníkům, kteří nemají vyhovující heslo, nastavíme heslo silnější. Posíláme ho SMSkou na kontaktní telefonní číslo. Celou situaci podrobně vysvětlujeme a objasňujeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/aktualne/zmena-hesla-na-silnejsi/.
Je několik způsobů, jak můžete heslo znovu získat, všechny je uvádíme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/hesla/zapomnel-jste-heslo/. Pokud Váš telefon nepřijímá z nějakého důvodu SMS, můžete se domluvit s někým z přátel a dočasně si nastavit kontaktní číslo někoho jiného, kam Vám po ověření heslo pošleme. Případně se zastavte v naší prodejně, kde s kolegy určitě řešení najdete.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.