Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě od od h@ocentrum.cz jsem se zaregistroval na eshop kupon.city
poté požádal o dobití peněženky, abych mohl zakoupit kupon na zboží. Následně jsem zjistil, že eshop je podvodný a žádný jejich kupon nelze uplatnit. Jedná se o nástupce již nefunkčního ticket.kafe viz. https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za-registraci-v-e-shopu-firma-vyhrozuje-exekuci-i-kdyz-si-lide-nic-neobjednali-40286323
Následně mi začali chodit emaily požadující uhrazení 5000 Kč
Nejprve slušně, pak přes fiktivní soud vyhrožují exekucí a nyní již vyhrožují fyzickým napadením v místě bydliště.
současně zvežejnili moje osobní údaje na různých webových stránkách kde mě označují za podvodníka
Produkt je kupon na nakup zboží u dodavatele, tento kupon však nikde nelze uplatnit. Jejich udajnou službou je směna měny Kč za virtualni menu např. Bitkoin, tuto službu neprovedou.
Zrušení mojí registrace na kupon.city
vymazání všech mých osobních údajů zveřejněných na internetu
ukončení zasílání emailů
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Jestliže společnost vyhrožuje spotřebiteli fyzickým násilím, je v takovém případě vhodné obrátit se na Policii ČR a učinit trestní oznámení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.