Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 13.6 2019 sem uzavřel se společností be2 S.à.r.l. a mnou přes mobilní aplikací BE2 - seznamka pro naročné, smlouvu o použivání služeb na dobu jednoho měsíce tj. do 13.7 2019 za ceny 150kc.
Mno a jak koukam tak asi nejsem sam kdo spadl do teto nesmyslne pasti. Najednou emaily s dluznou castkou 2500kc. Kazdopadne odmital sem castku uhradit, protoze sluzbu nepouzivam. Nicmene sem to resil s pravnickou a rozhodl sem se ze danou dluznou castku uhradim jelikoz to je moje chyba a mel sem si davat vetsi pozor na vselijake intriky ktera tato firma dela.
Penize sem poslal na be2 paypal ucet a do poznamek napsal svoje referenční číslo, dale sem poslal dopis na jejich adresu ze vypovydam smlouvu. V emailu mi bylo psany tohle
"Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Kromě toho budete moci využít zbývající dobu předplatného nebo svůj účet smazat.
Uhrazením nezaplacené částky považujeme záležitost za uzavřenou.
Máte-li jakékoliv dotazy, přečtěte si prosím upomínku nebo předchozí e-maily, které jsme Vám zaslali. Jsme přesvědčeni, že jsme situaci jasně vysvětlili. Nezaplacený poplatek nemůžeme prominout ani snížit."
Problem je ze na mail mi nikdo neodepisuje a na ucet se nemuzu prihlasit, ikdyz sem jim penize davno odeslal. Tak kde je problem?
Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz, zrušení
automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků. Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z
databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich
stránkách.
Dan Haase
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.