Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ke dni 2.7.2012 byla sepsana objednavka s panem Wintrem na stavbu drateneho oploceni, oploceni z KB bloku a drevoplastu, pojezdovou branu, branku, branku na popelnici a terasu z drevoplastu. Cela objednavka byla prubezne hrazena na ucet dodavatele a cela jeji castka byla splacena. Po roce jsme reklamovali nekolik zavad. Pan Winter se tu parkrat ukazal a jen jednu zavadu napravil a to vymena korodujicich sroubu v plotu z drevoplastu. Nadale uz cca rok probiha pokus o kontaktovani, pan Winter vzdy slibil, ze dorazi a pak pokazde prisla nejaka vymluva. Vse mam k dolozeni v emailu a sms zpravach. Aktualne nam uz ani nebere telefon a neodpovida vubec na zadne zpravy a emaily.
Reklamovano a bez opravy stale tedy zustava zhotoveni noveho sloupku u branky. Dale predelani zaslepek na profil planek plotu, vymena vsech sroubu na terase kvuli korozi, vymena zamku na obou brankach za nove a nakonec vyreseni vypadavani pojistek kvuli pojezdu brany pri desti.
Budeme velmi radi, pokud se reklamace vyresi a dojde k oprave vsech nedostatku a to v dany termin a bez odkladu.
plot, terasa
oprava reklamovaných nedostatků
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Není-li reklamace vyřízena v této lhůtě lze podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Po marném uplynutí lhůty lze také mimo jiné požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, která odpovídá rozsahu vady. Takové řešení by pravděpodobně bylo v této situaci nejvhodnější.
Pan Václav Winter byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.