Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34791Neustálé SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 5 lety

Ladislav Roub

Znění stížnosti

Každý den mi chodí na mobil SMS zpráva, zda chci připojit k internetu,nelze napsat odpověď, že nechci, tak to činím touto cestou.

Jedná se o společnost o2, žádám, aby mi tyto zprávy nechodili, až se budu chtít připojit udělám to sám. Jedná se o tel č, (viz referenční údaje)

Děkuji za vyřízení


Požadované řešení

Nechci tyto zprávy zasílat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:44, před 5 lety

Společnosti svým zákazníkům zasílají obchodní nabídky. Pokud spotřebitel nemá zájem takovéto nabídky dostávat, měl by kontaktovat společnost a informovat ji o tom. Spokojenost spotřebitele je zájmem společnosti a je vhodné volit takovou intenzitu oslovení klienta, aby jej neobtěžovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 14:56, před 5 lety

Dobrý den,

právě proto, že máte nastavené upozornění na placené připojení k internetu, se telefon nepřipojí a nemůže dojít k účtování. To je v pořádku. Pokud ale připojení přes mobilní síť nechcete vůbec používat, stačí v nastavení telefonu vypnout datové přenosy a ponechat třeba pouze Wifi. Kdyby i poté SMS zprávy chodily, půjde o to, že se telefon i v tomto nastavení snaží k internetu připojit. Pomůže vymazání přístupového bodu APN internet v telefonu, případně můžeme zařídit úplnou blokaci připojení na SIM kartě.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:09, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:52, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.