Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Každý den mi chodí na mobil SMS zpráva, zda chci připojit k internetu,nelze napsat odpověď, že nechci, tak to činím touto cestou.
Jedná se o společnost o2, žádám, aby mi tyto zprávy nechodili, až se budu chtít připojit udělám to sám. Jedná se o tel č, (viz referenční údaje)
Děkuji za vyřízení
Nechci tyto zprávy zasílat
|
Tweet |
Společnosti svým zákazníkům zasílají obchodní nabídky. Pokud spotřebitel nemá zájem takovéto nabídky dostávat, měl by kontaktovat společnost a informovat ji o tom. Spokojenost spotřebitele je zájmem společnosti a je vhodné volit takovou intenzitu oslovení klienta, aby jej neobtěžovala.
Dobrý den,
právě proto, že máte nastavené upozornění na placené připojení k internetu, se telefon nepřipojí a nemůže dojít k účtování. To je v pořádku. Pokud ale připojení přes mobilní síť nechcete vůbec používat, stačí v nastavení telefonu vypnout datové přenosy a ponechat třeba pouze Wifi. Kdyby i poté SMS zprávy chodily, půjde o to, že se telefon i v tomto nastavení snaží k internetu připojit. Pomůže vymazání přístupového bodu APN internet v telefonu, případně můžeme zařídit úplnou blokaci připojení na SIM kartě.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.