Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34795Prodej woucherů na Verjů, ale chybí jim laser

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 5 lety

Hana Jungwirthová

Znění stížnosti

V květnu 2019 jsem u nich zakoupila 3 wouchery na Verjú a 2 wouchery na aplikaci kyseliny hyaluronové. Protože jsem z Hodonína, domluvila jsem se tak, že aplikaci kyseliny hyaluronové využiju v moment, když budu čerpat wouchery na Verjú, ať nemusím jezdit zvlášť. Mudr Králová mně 19.5. napsala e-mail, viz níže: Dobrý den, v Praze jsou objednací termíny 2 měsíce, naštěstí v Brně 2-3 týdny :-) Zdraví, Dr. Králová. Vzhledem k tomu, že mně bylo přislíbeno, že v Brně je objednací doba 2-3 týdny, proto jsem se rozhodla, že u nich wouchery zakoupím (pokud bych věděla, že ani v srpnu nebudu mít laser za sebou, určitě bych objednávku nezaplatila). Již jsem měla 2 termíny, které mně byly následně zrušeny, protože laser na Verjú pořád nemají. Nyní čekám ve 30-ti denní lhůtě na vrácení peněz....., bohužel však neuznali reklamaci aplikace kyseliny hyaluronové


Produkt

Verjú, aplikace kyseliny hyaluronové


Požadované řešení

požaduji, abych nyní nemusela čekat 30 dní na vrácení peněz a uznání reklamace na aplikaci kys. hyaluronové. klamou spotřebitele tím, že prodávají wouchery a nemají přístroj


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:39, před 5 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v ujednaném čase nebo v jakosti, jež inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2019 10:01, před 5 lety

Dobrý den paní Jungwirthová

Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Děláme co je v našich silách, abychom tuto situaci vyřešili co nejdříve.

Děkujeme za pochopení.

Petra Pavelková
MEDIK HAUS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 07:32, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 10:23, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.