Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zaplatil jsem 119,- kč za dopravení zásilky na adresu v určitý den, je po 7 hodině a nevypadá to že by něco přišlo. Žádná zpráva , žádný email. Prostě nezájem. Zboží kupováno přes www.mall.cz - dopravce IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.
Když si někdo objedná doručení v termínu tak to znamená, že to asi v ten termín potřebuje. Ještě štěstí, že jsem si nechal zadní vrátka a nespoléhal jsem na dopravce či mall.cz.
Co nestihli dnes, zítra už nenapraví.
Objednávka usutečněna 12.8.2019 v 16:26
Bohatě by stačilo, aby na Mall.cz využívali schopnější dopravce, kteří zvládnou doručit zásilku do druhého dne.
Pokud společnost INTIME zásilku převzala, proč nikdo neposlal zprávu na moje tel.č. které mají uvedeno u objednávky. To by pomohlo k vyřešení situace.
Požadované řešení? Objednávku stornuji a pošlu stížnost přímo na mall.cz a budu urgovat vyřešení problému - buďto změnu dopravce ,nebo řidiče který měl zásilku dopravit.
To co dnes nestihli se už nedá nikdy napravit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.