Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3480Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2014, před 11 lety

Tomas Vonavka

Znění stížnosti

Bohuzel stale casteji shledavam, ze vase nabidky z letaku nejsou jiz dve hodiny po otevreni k mani a nedostanu je ani v dalsich dnech. Nejsem na takovy zpusob zvykly a ani se na to nechci zvykat. Je zapotrebi lepsi organizaci za kazdou cenu situaci zlepsit.

Se srdecnym pozdravem,
Tomas Vonavka


Požadované řešení

zlepsit organizaci prace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 10:41, před 11 lety

Pokud není v nabídce vyloženě uvedeno, že se jedná o akci, která platí do vyprodání zásob, zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání této nabídky.
Zároveň se může jednat o tzv. vábivou reklamu, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajský živnostenský úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2014 14:59, před 11 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:21, před 10 lety

Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 08:22, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.