Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Bohuzel stale casteji shledavam, ze vase nabidky z letaku nejsou jiz dve hodiny po otevreni k mani a nedostanu je ani v dalsich dnech. Nejsem na takovy zpusob zvykly a ani se na to nechci zvykat. Je zapotrebi lepsi organizaci za kazdou cenu situaci zlepsit.
Se srdecnym pozdravem,
Tomas Vonavka
zlepsit organizaci prace
|
Tweet |
Pokud není v nabídce vyloženě uvedeno, že se jedná o akci, která platí do vyprodání zásob, zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání této nabídky.
Zároveň se může jednat o tzv. vábivou reklamu, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajský živnostenský úřad.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti. Děkujeme.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.