Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.5.2017 podepsal muj otec duchodce pod psychickym natlakem podomnim prodejcum firmy Envona tzv. Prihlasku k vyberovemu rizeni. Dne 29.5.2017 tuto prihlasku pisemne a doporucenym dopisem s kopii prihlasky vypovedel. Dne 21.6.2019 (2 roky pozdeji!!!!) zada firma Envona dolozeni aktualnich podkladu. Dne 25.6.2019 jsme doporucenym dopisem firme Envona sdelili, ze tato prihlaska byla v roce 2017 (a to prackticky obratem) vypovezena a pozadali firmu Envona o okamzity vymaz veskerych nasich osobnich udaju dle Prava na vymaz GDPR. Na Adrese Praha 2, Zitna 562/10 jak uvadi Firma Envona svou adresu dopis nebyl prijat a byl dal zaslan na jejich pobocku Brno, kde byl dne 28.6.2019 dorucen. Dne 12.7.2019 dalsi dopis od firmy Envona a posledni vyzva o dolozeni akt.podkladu - nas dopis z 25.6.2019 nebyl vubec vzat na vedomi! Dne 8.8.2019 dalsi dopis od firmy Envona s vyuctovani jakesi pokuty ve vysi 3000,-- Kc. (v priloze byla dokonce rucne vyplnena slozenka)!!!
Prihlaska ze dne 24.5.2017 byla v pravni lhute 14 dnu radne dne 29.5.2017 vypovezena doporucenym dopisem! Adresa v Praze 2 je pravdepodobne jen reklamni, telefonni cislo nefunkcni!
Prihlaska k vyberovemu rizeni ze dne 24.5.2017
Okamzite ukonceni veskereho kontaktu mych rodicu s umyslnym psychickym natlakem!
Potvrzeni vypovedi ze dne 25.6.2017!
Okamzite vymazani vsech nasich osobnich dat vedenych firmou Envona dle GDPR prava!
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti či distančním způsobem, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy, a to bez jakékoliv sankce. Pokud spotřebitel prokazatelně od smlouvy odstoupil v této lhůtě, ruší se smlouva od počátku a společnost není oprávněna za spotřebitele uzavírat smlouvy nebo účtovat jakékoliv poplatky. Došlo-li k řádnému odstoupení, hledí se na smlouvu, jako by nikdy nebyla. Zároveň s odstoupením (případně i později) je vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.