Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednala jsem si u shopolo.cz 2xflea-kiler v hodnotě 822 kč .baliček byl jen v přelepeném igelitu uvnitř nebyla ani faktura zboží jsem vrátila zpět na adresu ze které balíček přišel to jest MI SPORT D.O.O Dolany u červených Peček 73 kde jsem napsala že zboží vracím a napsala jsem tam i číslo učtu.Zároven jsem napsala email.zboží bylo vráceno dne 31.7a potvrzení o doručení č.poštou bylo 1.8 nikdo mně nekontaktoval a tak jsem psala další mail 9.8 okamžitě přijde nejaká odpověd v angličtině které nerozumím a zase se nic neděje.Velmi ráda bych vše vyřídila po dobrém děkuji Kunešová
Flea -Kiler hřeben na blechy pro psy a kočky
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila.
Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.