Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V 1.třídě vlaku z Budapesti do Prahy nebyl ani toaletni papir na Wc.Kdyz jsem se zminila pruvodcimu s cislem 10210 ,sdelil mi,ze to neni jeho starost.Take nas pruvodci vyhazoval z vlaku,udaval duvod,ze nase dcera,ktera teuer 5.5 hodin ve vlaku spala mezitim polotise zpivala.
Take vyhodit cloveka,ktery se neumi chovat k lidem a spravne vykonavat svoji profesi.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán vynutitelný právní nárok spotřebitelky, nemůže být stížnost řešena prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a bude uzavřena.