Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#348041.třída

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2019, před 5 lety

Susanna Marie Menius Čermâková

Znění stížnosti

V 1.třídě vlaku z Budapesti do Prahy nebyl ani toaletni papir na Wc.Kdyz jsem se zminila pruvodcimu s cislem 10210 ,sdelil mi,ze to neni jeho starost.Take nas pruvodci vyhazoval z vlaku,udaval duvod,ze nase dcera,ktera teuer 5.5 hodin ve vlaku spala mezitim polotise zpivala.


Požadované řešení

Take vyhodit cloveka,ktery se neumi chovat k lidem a spravne vykonavat svoji profesi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:11, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán vynutitelný právní nárok spotřebitelky, nemůže být stížnost řešena prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.