Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34806Opožděná dodávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2019, před 5 lety

Ladislav Janoušek

Znění stížnosti

dne 8.8.2019 jste mne SMS zprávami informovali, že jste od eshopu Lidl převzali 2 zakázky čDR203281366F a DR3401214632U převzali k přepravě a o doručení mne budete informovat. Do dnešního dne jste mne neinormovali zda hodláte tyto dodávky dodat.Nakupoval jsem v Lídlu naléhavě potřebné věci. Jak hodláte tento lapsus napravit a jak mne hodláte odškodnit za takový chování? Doufám, že alespoň odpověď na moji stížnost bude rychlá.
L.Janoušek
PS promiňte nic jiného než nadávky mne nenapadá. Jsem zvědavý jak stav napravíte


Produkt

Mixér (jsem bez zubů a potřebuji ho na mixování stravy), řezací lišta


Požadované řešení

okamžité dodání do rukou ne na poštu!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:31, před 5 lety

Ačkoliv to spotřebitel neuvedl, ze znění stížnosti vyplývá, že se jedná o stížnost na spol. Česká pošta s.p.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.