Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Před více jak 7dny objednáno zboží co tvrdí, že zboží je skladem, následně mě napíší, že zboží nemá, do objednávky mi zapíše, že do 23.8. zajistí, na eshopu dne 14.8. uvádí stále po pěti dnech od stížnosti, že zboží je skladem a klame další zákazníky, že jej mohou mít 16.8. .
S předchozí objednávkou se stalo naportsto to samé.
Řešení: po upozornění uvádění pravdivého údaje na eshopu.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.