Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Jsem vaším jinak spokojeným zákazníkem.
Dne 11.4.2014 jsem v Globusu PLZEŇ - Chotíkov koupil 4 růže (Chlysler, Kronenbourg, Landora a Ingrid) v celkové ceně 299,60 Kč. Tentýž den jsem je zasadil a řádně zalil a pečoval o ně. K dnešnímu dni vypadají růže tak, že zjevně nejsou k světu, prostě uschly. Jen jediné růži zůstal malý výhonek, který podle názoru odborníka nemá rovněž šanci na přežití. Vše je zřejmé z foto, které se vám pokusím zaslat v dalším e-mailu.
Účet číslo 9277 11.04.2014 růže
Vrátit peníze nebo zaslat poukázku na nákup v hodnotě 299,60 Kč. Vše je možno uskutečnit v obchodě GLOBUS - Chotíkov jakmile mi odpovíte e-malem
|
Tweet |
Ustanovení § 21 zákona o oběhu osiva a sadby, že při koupi rozmnožovacího materiálu jednoletých druhů, s výjimkou sazenic zeleniny, je záruční doba 1 rok, pokud nebude sjednána doba delší. U víceletých druhů končí záruční doba 1 rok po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy. U sazenic zeleniny a květin je záruční doba 3 týdny.
Společnost Globus ČR, k.s. se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.