Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34810Kredit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2019, před 5 lety

Jiřina Marková

Znění stížnosti

Můj příspěvek není vyloženě stížnost. 9.7. jsem zaslala na účet č. 2200301704/2010 100,- Kč na navýšení kreditu k číslu 463303358 a přišlo mně upozornění, že je třeba kredit navýšit. 5.8. jsem na účet č. 25002600/2010 zaslala částku 200,- Kč a kredit stále nemám navýšen. Volám telefonní číslo 771 771 771 a buď je obsazené nebo to nikdo nebere. Můžete mně pomoci?

Děkuji J. Marková


Požadované řešení

Odpověď prosím na tel. č. 4633303358 nebo na e-mail: jirina.markova@i-marek.com

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:42, před 5 lety

Pokud spotřebitelka dodržela správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna jí jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 16:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.