Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj příspěvek není vyloženě stížnost. 9.7. jsem zaslala na účet č. 2200301704/2010 100,- Kč na navýšení kreditu k číslu 463303358 a přišlo mně upozornění, že je třeba kredit navýšit. 5.8. jsem na účet č. 25002600/2010 zaslala částku 200,- Kč a kredit stále nemám navýšen. Volám telefonní číslo 771 771 771 a buď je obsazené nebo to nikdo nebere. Můžete mně pomoci?
Děkuji J. Marková
Odpověď prosím na tel. č. 4633303358 nebo na e-mail: jirina.markova@i-marek.com
Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka dodržela správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna jí jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.