Společnost


RSC Logistics, logistické družstvo

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#34811Neuznání reklamace na poškozené zboží při přepravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2019, před 5 lety

Filip Schneider

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych prosím podal stížnost na neuznání reklamace v rámci přepravy. Jedná se o přepravu profesionální poklopové (průchozí) myčky nádobí. Po opravě myčky a doručení našemu zákazníkovi se po rozbalení zjistilo, že je myčka značně poškozena. Myčka byla zabalena do kartónového obalu a několikrát stáhnutá obalovací fólií. Přesto došlo k poškození plechů a zvedacího mechanismu, což bylo zjištěno po rozbalení. Myčka, jelikož nefunguje zvedací mechanismus poklopu je ve stavu, kdy nejde ani vyzkoušet. Jeden nerezový plech myčky byl značně promáčknut a druhý ohnutý. Vše je fotograficky zdokumentováno.
Reklamace nebyla uznána ze dvou důvodů:
1. Svoz zásilek a) Příkazce je povinen podat zásilku k přepravě v takovém obalu, který odpovídá nárokům na přepravu systémem a charakteru přepravované věci (přepravovaného zboží). Povinností příkazce je mít zásilku označenou výstražnými značkami v reflexní barvě (neklopit, křehká, nestohovatelná apd.) Pokud nebude tato povinnost splněna, nebude brán zřetel na případné reklamace škod způsobených při přepravě z důvodu neoznačení zásilky.

2. Důvodem neuznání reklamace je nepředložení nabývací faktury na poškozené zboží (bez DPH), nebo jiného neprokázání nákupní/výrobní hodnoty zboží v době podání zásilky.


Produkt

Profesionální myčka Zanussi LS14EA - PNC 504101


Požadované řešení

Náhrada způsobené škody a náklady na dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:45, před 5 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. stěžovatel není v postavení spotřebitele. Stížnost tedy nemůžeme publikovat a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.