Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych prosím podal stížnost na neuznání reklamace v rámci přepravy. Jedná se o přepravu profesionální poklopové (průchozí) myčky nádobí. Po opravě myčky a doručení našemu zákazníkovi se po rozbalení zjistilo, že je myčka značně poškozena. Myčka byla zabalena do kartónového obalu a několikrát stáhnutá obalovací fólií. Přesto došlo k poškození plechů a zvedacího mechanismu, což bylo zjištěno po rozbalení. Myčka, jelikož nefunguje zvedací mechanismus poklopu je ve stavu, kdy nejde ani vyzkoušet. Jeden nerezový plech myčky byl značně promáčknut a druhý ohnutý. Vše je fotograficky zdokumentováno.
Reklamace nebyla uznána ze dvou důvodů:
1. Svoz zásilek a) Příkazce je povinen podat zásilku k přepravě v takovém obalu, který odpovídá nárokům na přepravu systémem a charakteru přepravované věci (přepravovaného zboží). Povinností příkazce je mít zásilku označenou výstražnými značkami v reflexní barvě (neklopit, křehká, nestohovatelná apd.) Pokud nebude tato povinnost splněna, nebude brán zřetel na případné reklamace škod způsobených při přepravě z důvodu neoznačení zásilky.
2. Důvodem neuznání reklamace je nepředložení nabývací faktury na poškozené zboží (bez DPH), nebo jiného neprokázání nákupní/výrobní hodnoty zboží v době podání zásilky.
Profesionální myčka Zanussi LS14EA - PNC 504101
Náhrada způsobené škody a náklady na dopravu.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. stěžovatel není v postavení spotřebitele. Stížnost tedy nemůžeme publikovat a bude uzavřena.