Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den
Dne 9.8.2019 my měla být doručena zásilka pod číslem 40794905889 od firmy (viz referenční údaje) jelikož jsem se zdržel se ženou u doktora která je po rakovině a byla na poslední kontrole mě volal váš kurýr že má pro mě zásilku s omluvou jsem se mu snažil celou situaci vysvětlit a slušně jsem ho požádal jestli by mě mohl zásilku přivést v pondělí. A v tu chvíli nastal obrovský problém cituji nepřivezu vám nic je to velký a těžký takže máte smůlu . I když vím že řidiči toho mají poměrně mnoho ale neuškodilo by troška slušného jednání. S pozdravem Karel Neumann
Pana řidiče by jste měli přeložit na lehčí práci pokud se mu zdá 20kg balík těžký. I když chápu že balíků za ten den rozveze a roznese mnoho.Kdyby pan řidič zavolal 20min. dopředu nemusel se s balíkem zbytečně tahat. Ale takové chování je nehezké a dělá to ošklivou reklamu pro vaši firmu
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.