Společnost


AUTO ZEMAN PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3482Záruka nového vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 11 lety

Jan Chalupecký

Znění stížnosti

Dobrý den, od koupě auta uplynuly dva roky a došlo k návštěvě autorizovaného servisu.Nastal problém.Po garanční prohlidce, kde došlo k výměně filtrů a olejů,jsme zjistili závadu se sedačkou řidiče, byla uvolněná, ze spodní části vylizal molitan.Mám I silné podezření, že došlo k výměně tohoto dílu.Servis zdarma tuto závadu se nabídl opravit, ale po týdnu, sedačka byla ve stejném stavu, jak před opravou.Za prohlídku si účtovali 12000Kč, ta měla obsahovat výměnu olejů, filtrů olejových, vzduchových a pevných částic azároveň výměna brzdových destiček.Za tuto cenu opravy měly být destičky vyměněny I na zadní nápravě.Před tímto procesem po ústnín rozhovoru s technikem, mělo dojit k výměně jak předních tak zadních.Při oředání auta po prohlídce mi bylo řečeno, že zadní nejsou třeba měnit, ale zřejmě byly účtovány.Takže po té jsem kontroloval celé auto a zjistil, že jsou povyměňovány určité díly.Chci poradit jak se proti servisu mužu bránit a kdemám odvolání? Zda mohu být u oprav mého auta přítonen, jelikož servisu nedůvěřuji.Děkuji za pochopení.


Požadované řešení

Čestné postupy servisu a férové jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 16:57, před 11 lety

V takovém případě doporučujeme spotřebiteli, aby trval na vystavení písemného potvrzení, kde bude uvedeno, co je předmětem smlouvy a cena za jednotlivé položky. Na žádost spotřebitele je také servis povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, a to spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího a jeho identifikační číslo.
Dle uzavřené smlouvy má servis plnit, pokud se tak nestane, má spotřebitel právo uplatnit reklamaci a dožadovat se plnění dle smlouvy, případně má právo uplatnit nárok na slevu z kupní ceny, pokud nějaké díly nebyly vyměněny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:45, před 10 lety

Společnost AUTO ZEMAN PRAHA s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.