Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,na základě nabídky jsem změnil před časem tel.operátora a za nabízených podmínek jsem přešel k Vodafone. Nikdo mě předem nevaroval, že za čas operátor tyto podmínky (rozsah služeb) jednostranně změní, bez mého souhlasu. Což se dne 14.8.2019 stalo: byl mně odebrán pro nové smluvní období bonus,či zvýhodnění běžného tarifu, Extra 50min. navíc. S tímto nesouhlasím, trvám na podmínkách za nichž jsem měnil operátora, ale nikdo se mě neptal. Vodafone v Jablonci nebere celý den telefon,abych to s ním probral. Budu si asi muset hledat jiného operátora,což mě mrzí.
S pozdravem J.Kučera
Tarif Start 100 s bonusem (nyní odebraným) Extra 50 min.
Dodržet původně slibované podmínky i na další dvouleté období
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením na provozovnách a webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí zákazníka prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým mu doručuje vyúčtování, a poučit ho, že může smlouvu bez sankce ukončit. Chce-li se spotřebitel vyhnout překvapivému vyúčtování podle nových pravidel, je třeba si hlídat upozornění doprovázející vyúčtování ceny služeb. Právě zákazníkem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně zákazník dozví.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Dobrý den, pane Kučero,
rádi se na nastavení Vaší smlouvy podíváme a zjistíme, co se vlastně stalo.
Abychom to mohli udělat, pošlete nám prosím zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Na základě ověřeného dotazu se budeme moct podívat přímo na Váš zákaznický účet a odpovíme konkrétně.
Rád bych ještě doplnil, že kolegové v prodejně se musejí zákazníkům věnovat přednostně osobně, pro telefonické dotazy máme určenou Linku péče o zákazníky *77.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Souhlasím s prověřením postupu Vodafone a uvedením věcí na požadovanou míru, bez jednostranné změny podmínek užívání tarifu. Zabezpečený kontaktní formulář (viz výše) se mně nepodařilo vyvolat, nejsem dostatečně vybaven PC uměním.
S pozdravem J.Kučera
P.S. Prozatím s kontaktováním jiného operátora počkám.
Dobrý den, pane Kučero,
protože jste uváděl i telefonní číslo, tak jsem se s kolegy domluvil, že Vám zavolají, abyste se o všem mohli pobavit a věřím, že se Vám společně vše podaří objasnit.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: