Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Prodejci se jmenem AR byly dne 13.8.2019 v cca 12hod. smazány všechny jeho inzeráty, poté co mu jiný uživatel napasla jednoznačně lživé hodnocení - že je nabízený cd přehrávač v hodnotě 17tis. nefunkční. Prodávajícího ani danný cd prehrávač neviděl a jen proto,že mu prodávající nezvedal mobil,protože byl na pracovním pohovoru, tak mu ,,kupující,, nejprve napsal výhružnou sms, že pokud mu nezavolá do 12h tak mu napíše negativní hodnocení a následně jej i napsal na bazoš. Hned poté byly odstraněny všechny inzeráty uživatele AR. Když se uzivatel dotazoval správce proč a jak je to možné, že na základě takového smyšleného hodnocení mu byly odstraněny vsechny jeho inzeráty (asi 7) bylo mu odpovězeno, že jeho imzerát (y) je/jsou komerční a ať inzeruje jinde- ve firemní inzerci. To je ale absolutní nesmysl,veskeré nabízené zboží je jeho vlastní,nekolik let použité HiFi zařízení staré cca 10-30 let. Odpověď správce tedy já osobně považuji za neadekvátní. Objektivní důvod k odstranění inzerátů nebyl, přesto je správce odstranil a nechce komunikovat o pravých důvodech. Já osobně pána znám- kupoval jsem od něj nejaké hifi a vim,že to je slušný a poctivý človek,proto se mě tato situace velmi dotýká i přesto,že se mě osobně netýká. Já dnes 14.8.2019 psal na podpora@bazos.cz a administrator mi na mé dotazy k této kauze odpovedel toto : Dobrý den,
Pro inzerci firmy můžete použít placenou inzerci Google Ads.
Děkuji
S pozdravem D. K.
Celou situaci jsem mu popsal a čekal nejaké vysvětlení,jak je tohle možné ? Že nějaký nemocný pán napíše hodnocení a vy smažete vsechny inzeráty uživatele ?
Jistě chápete,že mě tahle odpoveď neuspokojila a naopak jako uživatele serveru bazoš naopak ještě vice rozlobila.Prostě tomu nerozumím,že je to možné.
Naprosto souhlasím s tím,že je potřeba mazat závadné inzeráty- pořádek musí být... Ale ne přeci na základě křivého výmyslu. Pán věc nikdy neviděl a napíše, že je nefukční ?!?! Mimojiné se stihl pochlubit,že mezi vašimi správci má kamaráda a ten nejspíš vše vyřešil k jeho spokojenosti a vše zametl pod koberec. Mě ale tato situace trápí a proto zkouším i tuto možnost. Snad se dostane do rukou někomu nezainteresovanému,nejlépe panu majiteli Radimu Šmičkovi a na tuto záležitost prověří. Uživatel AR je momentálně neprávem blokovaný i přesto,že se vůbec ničeho zlého nedopustil. Za spravedlnost by človek bojovat měl a proto tady píšu.
Předem děkuji za reakci ,snad bude jiná než :pro inzerci firmy ....
S pozdravem Adam Franc
Uživatel AR , inzerát-prodej- SONY CDP-X779es ESPRIT, tel.603216363, neg.hodnocení od hifimen
Žádám reakci na situaci,jak je to možné,že se stalo co se stalo.
Žádám o odblokování uživatele AR a obnovu jeho inzerátů.
Případná omluva z vaší strany uživateli AR by jej jiste potěšila a vrátila mu důvěru v server bazoš.cz a mě víru ve spravedlnost.
Věřím,že se jedná o selhání jedince, který zneužil svého postavení ve firmě,nebo jen ledabyle dělá svou práci a tím kazí reputaci serveru bazoš a neprávem šikanuje uživatele tím,že je zablokuje bez řádného důvodu.
|
Tweet |
Dle bodu č. 5 obchodních podmínek, má "Provozovatel právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné rozporovat provozovateli služby jeho odůvodnění, proč byl daný prodávající zablokován.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.