Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34829Refundace za zpožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2019, před 5 lety

Karel Hager

Znění stížnosti

Dne 6.4.2019 jsem zaslal přes formulář žádost o refundaci za zpožděný let. Bylo mi zasláno potvrzení, že reklamace byla přijata a do dnešního dne, tj. 15.8.2019 nepřišla žádná odpověď.
Karel Hager


Produkt

Let Praha - Frankfurt OK 534 dne 3.11.2018


Požadované řešení

Žádám o vyplacení refundace v plné výši 600€ z důvodu nestihnutí následného letu do Punta Cana a tím zpoždění více jak 24 hod. Letenka byla zakoupena jako jedna přes firmu Condor ale ta mne odkázala na ČSA jako svého partnera.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:08, před 5 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny. S tímto požadavkem by se měl spotřebitel obrátit přímo na leteckého dopravce.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (ÚCL), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6. Stížnost ÚCL je dostupná na stránkách www.caa.cz a je možné ji podat i prostřednictvím elektronické pošty na adresu caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.