Společnost


pietro filipi, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34830Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2019, před 5 lety

Kateřina Pietrulová

Znění stížnosti

Dne 1.8.2019 jsem na eshopu objednala pomocí slevového kuonu celkem 26 ks zboží. Některé zboží bylo díky slevovému kuponu 500 Kč zcela zdarma, některé za 16, 56 Kč. Dvě platby za zboží byly provedeny online, zbytek jsem zadala na dobírku. Na všechny objednávky mi byly doručeny faktury s potvrzením o uskutečnění objednávek. Po několika dnech mi přišel první mail, že objednávky jsou stornované, neboť nebyla zaslaná úhrada, na to jsem se ozvala, že úhrada nula korun nelze doručit, takže prosím o zaslání objednávek (tot storno objednávky se týkalo jedné konkrétní objednávky, která byla za nula korun). Poté mi byl doručen mail od manažera, že jsem kupon použila opakovaně a že vše stornují a pošlou mi max jednu objednávku. Poté jsme si vyměnili několik mailů a 12.8. a 13.8. mi došly celkem čtyři objednávky, jedna zcela zdarma a tři na dobírku (5ž, 16 a 16 Kč). PO dvou týdnech však stále nemám dvě objednávky, které jsem zaplatila v den objednání (1.8.2019) online a peníze byly v ten den i strženy z účtu. Zbytek objednávek zdarma taktéž stále nedorazil. Po poradě na Vaší infolince jsem zaslala do společnosti Výzvu o dodání zboží, kterou mi Váš kolega zaslal jako vzor na mail, jsou to dva dny a bez odpovědi. Prosím tedy o radu, jak postupovat dále, především pak kvůli dodání zboží, které jsem v den objednání zaplatila a peníze jsou již dva týdny strženy z účtu, zboží však stále nikde, přitom doba dodání byla tuším 2-4 dny. Zároveň bych ráda dostala i zbytek zboží, když mu jeho část byla doručena, předpokládám tedy, že společnost doručí i zbytek.
Moc děkuji za pomoc,
Kateřina Pietrulová


Požadované řešení

Doručení všech uskutečněných objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 10:50, před 5 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

V daném případě je však také podstatné, jaké podmínky byly stanoveny pro uplatnění slevového kupónu. Jestliže spotřebitelka měla možnost se seznámit s podmínkami, které podmiňují užití slevy (informace o podmínkách byly přiloženy spolu se slevovým kódem), nemůže se potom domáhat nesplnění závazku z důvodu administrativní chyby (možnosti uznání kupónu systémem na vícero objednávek).

Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 15:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.