Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34845Odstúpenie od zmluvy-nevrátenie peňazí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2019, před 5 lety

Mariana Vojtášová

Znění stížnosti

Dobrý deň.

Dňa 2.8.2019 mi bol doručený mnou objednaný Amulet Money v sume 41 €. Nakoľko u mňa vyvolával alergiu, odstúpila som od zmluvy, čo som oznámila na email uvedený v priloženej faktúre: info@devlogist.com.
Odpovedali mi že peniaze pošľú do 14 dní, aby som poslala č.účtu a telefónu. Čo som obratom urobila. Tovar že si mám zatiaľ do odvolania nechať, lebo premiestňujú sklady.
Peniaze mi doteraz neboli vrátené, ani mi nebolo zaslané potvrdenie o vrátení na účet, čo mi sľúbili keď som reklamovala uvedenú záležitosť dňa 14.8.2019 - emailom.

Prosím o vysvetlenie a vyriešenie.
Ďakujem,
Mariana Vojtášová, 9.mája 1181/1, Kysucké Nové Mesto 024 04


Produkt

Money Amulet v sume 41 €


Požadované řešení

Žiadam vrátiť peniaze a ja im vrátim tovar, keď oznámia na akú adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 12:24, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval v reklamě, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.