Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
MaM VIHRADI NATO ŽE SE MI OZIVAJ KAM TO PODALI NA VIMAHANI A JA JIM PSAVAL DOPISI ŽE ZAPLATIM KAŽDÝ MESIC JEDEN ŠEK A ANI SE MI NEOZVALI JEN SE OZVALI NEZAPLATIL STE.A ONI MI POSLALI DVAKRAD MINCI .A JA JE PROSIL STACI KAŽDÝ MESIC JEDNU MINCI .A ONI TO PODALI DAL FIRME INFO@ALEKTUGOUP.CZAPOZADUJI VICNEZ MAM ZAPLTIT.JA ZAPLATIL TENTO MESIC SKORO OSUMSETKORUN A ZBYVA ZAPLATIT U JEN PRISTI MESIC SKORO STRNACET KORUN.A ONI DALI ZAPLATIT2775KČ.A TO SE MI NELIBY JA PLTIM TO CO NA SEKU JE A NE CO SI ONI NAPISI TA FIRMA.JE TO NEHORAZNE A SPROSTE VIDIRANI PENIZE NAVIC DAVAD.Z UCTOU ŠENKÝŘ
MiNCOVNI OBCHOD PLZEN
To CO VAM PÍŠÍ JESTLI BY STE NEMOHLI VYŘEŠIT JESTLI MOHU PROSIT.ŠENKÝŘ
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Šenkýři,
tímto reagujeme na Váš podnět. Bohužel DTEST Váš konkrétní dotaz vůbec nezodpověděl a zaslal Vám pouze hotové formulace, které s Vaším případem nesouvysí.
Do budoucna přímo kontaktuje naší společnost, aby bylo možné reagovat na Vaše podněty a požadavky.
Vaše poslední platby z měsíce srpna jsme ihned nahlasili na inkasní společnost.
Upozorňujeme, pokud jste se s firmou Alektum domluvil na určitých termínech úhrady dlužné částky, je nutné tyto termíny dodržovat. Dále je nutné, pokud je dluh u inkasní společnosti, je nutné ho platit jí a nikoliv na náš účet.
Poté samozřejmě dochazí k přeposílání částek, což zapříčiňuje opoždění vašich plateb, dle domluvených termínů.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.