Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#34853PPL není schopen opakovaně doručit nic z Lidl e-shopu (#48879148)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 5 lety

David Pavlicek

Znění stížnosti

Dobrý den,
jak jsem již popsal ve výše zmíněném případu, dopravce PPL se zatím ukázal jako zcela nekompetentní pro doručování zboží objednaného na vašem e-shopu.
Již jsem třikrát nebo čtyřikrát u vás něco objednal, a vždy to dopadlo podobně, PPL zboží povozí v autě a následně uloží ve svém depu. Neumí dodat zásilku do parcel shopu ani domů. Již jsem to skoušel i přesměrovat přes jejich dispečink, domluvit s řidičem, ale nikdy jsem neuspěl.
Skutečně PPL za tyhle "služby" něco platíte?
Je nějaký způsob, jak si u vás na e-shopu něco objednat a skutečně to i obdržet? Můžete zboží dodat přes jiného dopravce? Můžu si ho někde u vás vyzvednout? Nebo jsou tyto mé úvahy zatím pouhé sci-fi?
Předem děkuji za vyjádření!

David Pavlíček
(P.S.: Pokud mi napíšete, že PPL je smluvní partner, a že s tím nelze nic dělat, jako posledně, tak to mi asi radši nepište vůbec.)


Požadované řešení

Libovolný způsob dodání zboží, které si objednám...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 12:05, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 13:54, před 5 lety

Dobrý den, pane Pavlíčku,

taková situace nás mrzí a rádi bychom se Vám za ni omluvili. Pokud nám sme napíšete číslo Vaší objednávky, předáme Vaši stížnost odpovědným kolegům a posléze i PPL, aby se podobná situace neopakovala.

Děkujeme a znovu se omlouváme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:13, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:50, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.