Společnost


Goclever s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34856Nekomunikace v případě reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 5 lety

Jitka Sedláková

Znění stížnosti

Dne 16. 5. 2019 jsem na e-shopu Cenohit.cz objednala dětskou
houpačku Minky v ceně 1.648 Kč. Při vložení dítěte do houpačky jsme
bohužel zjistili, že houpačka nehoupe, tedy předpokládám, že se
vyskytla závada na motorku. Zboží jsem zaslala i s průvodním dopisem
a příslušnými doklady na adresu Cenohit.cz, náměstí Svobody 71,
Jemnice, 675 31. Do dnešního dne mi nikdo nezareagoval, jaký bude
další postup, zda výrobek přijali a jak s ním bude naloženo. Telefonní
číslo uvedené v kontaktech je hlášené jako neregistrované, na maily mi
nikdo neodpovídá.


Produkt

Dětská houpačka Minky - modrá


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za vadné zboží, případně zaslání funkčního zboží. Houpačku jsme kupovali jako dárek přátelům a ti ji teď nemohou využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 15:17, před 5 lety

Pokud prodávající nereaguje na reklamaci nebo odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad (https://www.coi.cz/podatelna/).

Pokud neposkytl prodávající dostatečnou součinnost při vyřizování reklamace, spotřebitelka může trvat na tom, že reklamace byla uplatněna již při zasláním zboží s průvodním dopisem. Reklamace včetně odstranění vady pak musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.