Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34867STÍŽNOST

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 5 lety

Kateřina Festová

Znění stížnosti

Ani nevím zda mám vůbec chut vám psat dobrý den. To, co jsem dnes s přítelem zažila ve vlaku EC172 je neuvěřitelné. Zakoupili jsme místenku do vagonu 257, čísla sedadel 101 a 103. Absolutně se k místům nešlo prorvat, vlak byl tak nacpany že se to prostě nedalo. Určitě moc dobře víte, kolik zrovna tímto vlakem jezdí lidi, tudíž nepochopím, proč neni vlak pouze pro lidi s místenkami????? Okamžitě žádám o vrácení peněz za místenky, buďte rádi že po vás nechci celou částku, sedět na zemi fakt příjemne nebylo!!! Peníze za mistenku mi pošlete na účet (viz referenční údaje). Mimochodem průvodčí se ani neobtezoval vlakem projít. Příště si radši jízdenku nekoupím pojedu zadarmo. Lidé tu klidně leží na zemi a netankuje je ze chce někdo projít, od toho tu snad průvodčí má být ne???!!! Kdybyste tu měli i možnost přidat fotky, klidně vám je poskytnu pokud chcete mohu vám je poslat!
Kdyby existoval v ČR jiný dopravce který by jezdil tolik jako vaše vlaky, tak vám s chutí napisu že už nikdy více české dráhy!!! Doufám že moji recenzi aspon zveřejnit, i kdyz bych o tom dost pochybovala.


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet 204205825/0600!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 11:41, před 5 lety

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitelka podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitelka písemně informována zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.