Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Měl mi přijít balíček mezi 12-14 hod. Kurýr se neobtěžoval vyndat zadek z auta, projel a napsal že mě nezastihl. Po obvolavani jsem dostala na něj kontakt kde proběhl rozhovor: dobrý den právě mi přišel email že jste mě nezastihl (bez možnosti nechat mě domluvit přišla odpoved) Heleť nevím s kým mluvím takže co. Na to (Už po všem obvolavani dost otravena) jsem řekla své příjmení. Odpověď? Jooo nějaký zalando a?? Nemáte tam číslo. (Nikdo mi neřekl že je to povinny. PROTOZE NENI!!!) zeptala jsem se jestli to je problém. Rázná odpoved JO tak jsem řekla že mám ale na zvonku své jméno a než jsem stihla cokoliv dalšího tak zavěsil. Jakýkoliv opakovaný pokus o spojení pán přerušil. Balík jsem celý den doma vyckavala a opravdu jsem ho potřebovala. Paní na infolince sice řekla že stížnost nahlásí ale všichni víme jak to chodí. Takže na kuryra s číslem (viz referenční údaje) pozor. Jakmile nechcete uvést číslo s tím že stačí email tak prostě nebudete mít balíček. A jeste si vyslechnete. Nejsem dnes jediná.
pán kurýr nemá co dělat v této práci.
No to mi řeknete jak to asi můžu řešit. Dnes ten balík měl být doručeny, vše se od něj odehrává. Jsem kuryrem a jeho lenivosti a arogancí poškozená. Zítra mi balíček už může být také k ničemu že??? Takže žádám aby byl buď finančně potrestán nebo ideálně vyhozen. Uvědomte si že jsou lidi který své zboží vyčkávají a třeba i nutně potřebují!!!!! Já jsem dnes FINANČNĚ poškozená kvůli kuryrovi co se mi ani nepředstaví. S českou poštou nikdy problém, důl nikdy problém, KDOKOLIV nikdy problém. PPL??? Nutně potřebuje telefonní číslo poněvadž pán má problém zvednout zadek.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.