Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan Žerava zamontoval nové čerpadlo na vodu nekvalitně , po několika urgencích , ře čerpadlo nefunguje tak jak má a po žádosti o doklady přestal komunikovat a reagovat . Došlo to tak daleko , že čerpadlo zřejmě vyhořelo . Jsem teď bez vody , žádný institut nemůže nebo nechce pomoci . Chtěla jsem si nechat alespoň zprovoznit přísun vody a bylo mi oznámeno , že pokud zasahnu do jeho prace ztrácím nárok na reklamaci . Může mi s tím někdo pomoci , nemohu přeci být 30 d bez vody
chci vrátit peníze za služby a uhradit náklady na zprovoznění nového čerpadla
|
Tweet |
V první řadě doporučujeme s prodvajícím domluvu na odstranění závady. Jednalo-li se o jediný zdroj pitné vody, máme za to, že v případě, že dohoda nebude možná, může si spotřebitelka na své náklady zjednat nápravu sama. Úhradu těchto nákladů lze poté požadovat po prodávajícím. Bylo by také vhodné, aby si spotřebitelka vyžádala potvrzení odborníka o vadnosti čerpadla, případně o vadné montáži.
Subjekt Žerava Milan nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.