Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.8.2019 jsem zaplatil zboží,které jsem měl obdržet do 2 pracovních dnů.Jediná reakce firmy - potvrzení přijetí objednávky a od té doby firma nekomunikuje.Telefon na Slovensku stále obsazený,na e-mail nikdo nereaguje.
Vaše objednávka č. 143499 byla přijata a je nyní zpracovávána. [Objednávka č.: #143499] (Srpen 9, 2019)ProduktMnožstvíCenaPolish Pro1487.00 KčMezisoučet:487.00 KčDoprava:Standardní (2-5 dní): 0 KčPlatební metoda:PayPal (+0 Kč)Cena celkem:487.00 Kč
Požaduji vrácení peněz,protože po uvedeném jednání nevěřím v kvalitní produkt
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Spotřebitel nám formou samostatné stížnosti zaslal doplňující informaci, že mu bylo zboží dodáno. Stížnost proto uzavíráme.