Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslání e-booku jsem si objednala 13.8. večer a obratem zaplatila 500 Kč. Během asi hodiny ve 21:23 jsem písemně objednávku zrušila s tím, že jsem uvedla:
- že peníze mi z účtu odejdou 14.8.
- že odstupuji od smlouvy
- že nemám zájem o zaslání e-booku
- že očekávám vrácení peněz
14.8. jsem přes Messenger Aleše Chudíka opět vyzvala k vrácení peněz, ale po obdržení peněz přestal komunikovat.
15.8. ráno mi na mailu přistál e-book, což je slátanina, kde snad není věta správně česky.
Jsem ochotná přidat se k případné hromadné žalobě.
E-book 30denní přeměna
Chci vrátit peníze, službu jsem řádně zrušila před jejím dodáním.
|
Tweet |
Spotřebitelka nemá právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebitelce, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Pokud však spotřebitelka od smlouvy prokazatelně odstoupila ještě před tím, než jí byl digitální obsah dodán, byla smlouva zrušena. V takovém případě zanikl i právní důvod, na základě kterého si může prodávající ponechat peněžní prostředky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani po uplynutí 14 dní od odstoupení od smlouvy, má spotřebitelka navíc právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.