Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34876Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 5 lety

Ludmila Holcmanová

Znění stížnosti

Zaslání e-booku jsem si objednala 13.8. večer a obratem zaplatila 500 Kč. Během asi hodiny ve 21:23 jsem písemně objednávku zrušila s tím, že jsem uvedla:
- že peníze mi z účtu odejdou 14.8.
- že odstupuji od smlouvy
- že nemám zájem o zaslání e-booku
- že očekávám vrácení peněz

14.8. jsem přes Messenger Aleše Chudíka opět vyzvala k vrácení peněz, ale po obdržení peněz přestal komunikovat.

15.8. ráno mi na mailu přistál e-book, což je slátanina, kde snad není věta správně česky.

Jsem ochotná přidat se k případné hromadné žalobě.


Produkt

E-book 30denní přeměna


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, službu jsem řádně zrušila před jejím dodáním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2019 17:49, před 5 lety

Spotřebitelka nemá právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebitelce, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Pokud však spotřebitelka od smlouvy prokazatelně odstoupila ještě před tím, než jí byl digitální obsah dodán, byla smlouva zrušena. V takovém případě zanikl i právní důvod, na základě kterého si může prodávající ponechat peněžní prostředky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani po uplynutí 14 dní od odstoupení od smlouvy, má spotřebitelka navíc právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 15:50, před 5 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.