Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34877Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 5 lety

Jana Cogan

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem nespokojena s vaší službou a podávám oficiální stížnost.
Od 15.8. 2019 až do dne 16.8.2019 jsem byla doma do 12:30. Žádná SMS zpráva, žádný email, kdy mi bude zboží dodáno, nedorazila. Pak 16.8.2019 telefon v 15:23, zda jsem doma, že mi vezou zboží. Řidiči jsem oznámila, že se nacházím na jiném místě. Odpověď byla, že mi zásilku nemůže dodat na jiné místo kvůli GPS. Oznámil, že se zásilku mám vyzvednout v zásilkovně "někde v nějaké části Mostu". Adresu sice řekl do telefonu, ale neměla jsem u sebe tužku ani papír. Navíc jsem řidiči oznámila, že v pondělí odjíždím.
Nyní mě čeká detektivní práce: Zjistit místo a kdy si mohu pro zásilku vyzvednout. Nemám ani žádné číslo zásilky.
Dnes vím, že kdybych zvolila jiného dopravce např. Českou poštu, tak si pro zásilku zajdu na poštu a budu vědět i čas, kdy si ji mohu vyzvednout a nebo mi nabídnou náhradní termín pro dodání.
Hlavně, že jsem si zaplatila za "vaší službu".


Produkt

zásilka od firmy uni-max, č. objednávky OP-42437/2019 v ceně 359,- Kč


Požadované řešení

Náhradní termín dodání. Nebo aspoň zaslat adresu, kde mám zásilku uloženou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 09:11, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 15:54, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že věc byla vyřešena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.