Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34881Deaktivace profilu, zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2019, před 5 lety

Michaela Prágerová

Znění stížnosti

V dubnu jsem se zaregistrovala na seznamku. Vcera mi nylo neopravnene strzeno z karty castka 2247kc. Pokousim se deaktivovat profil, ale nelze bez zruseni VIP clenstvi. Nenasla jsem v sekci muj profil- vlastnosti - ve kterych by melo byt zruseni. Pozaduji vraceni neopravnene strzenych penez a deaktivaci uctu.poslala jsem e-mail na jejich zakaznicky servis. Bylo mi receno, ze mi odpovi do 5ti dnu. Nechci se dockat toho, ze mi budou strhavat dalsi penize!


Požadované řešení

Vraceni penez a deaktivace uctu a VIP clenstvi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:19, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 17:29, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2019 14:18, před 5 lety


Michaela Prágerová

Tohle mi vcera prislo: Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Výpověď svého VIP členství můžete realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.

Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své podepsané písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které našich služeb využívá a svou e-mailovou adresu.

Podepsaná výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:

Poštovní adresa:

be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg

Emailem: přepošlete výpověď odpovědí přímo na tento email

Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05

Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřeba vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.

Požadavek na zrušení musíte odeslat z registrované e-mailové adresy nebo ji musíte JASNĚ zahrnout do dokumentu. Pokud nám neposkytnete správné informace, Váš požadavek bude zamítnut.


Děkujeme Vám.

Přejeme Vám úspěšný den.



S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Muzete mi prosim nekdo rict jak poznam, za jake obdobi mam zaplaceno?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2019 12:00, před 5 lety

Z toho, co uvádí spotřebitelka, vyplývá, že při registraci bylo zvoleno měsíční zvýhodněné zkušební období a tříměsíční prémiové členství, které doběhlo v srpnu, načež bylo automaticky prodlouženo. Za účelem ukončení členství a zamezení dalšímu strhávání poplatků doporučujeme podat výpověď dle našeho úvodního vyjádření.

Co se týče platby, situaci doporučujeme konzultovat s bankou.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 07:29, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 10:14, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.