Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V dubnu jsem se zaregistrovala na seznamku. Vcera mi nylo neopravnene strzeno z karty castka 2247kc. Pokousim se deaktivovat profil, ale nelze bez zruseni VIP clenstvi. Nenasla jsem v sekci muj profil- vlastnosti - ve kterych by melo byt zruseni. Pozaduji vraceni neopravnene strzenych penez a deaktivaci uctu.poslala jsem e-mail na jejich zakaznicky servis. Bylo mi receno, ze mi odpovi do 5ti dnu. Nechci se dockat toho, ze mi budou strhavat dalsi penize!
Vraceni penez a deaktivace uctu a VIP clenstvi.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Tohle mi vcera prislo: Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Výpověď svého VIP členství můžete realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.
Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své podepsané písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které našich služeb využívá a svou e-mailovou adresu.
Podepsaná výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:
Poštovní adresa:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg
Emailem: přepošlete výpověď odpovědí přímo na tento email
Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05
Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřeba vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.
Požadavek na zrušení musíte odeslat z registrované e-mailové adresy nebo ji musíte JASNĚ zahrnout do dokumentu. Pokud nám neposkytnete správné informace, Váš požadavek bude zamítnut.
Děkujeme Vám.
Přejeme Vám úspěšný den.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Muzete mi prosim nekdo rict jak poznam, za jake obdobi mam zaplaceno?
Z toho, co uvádí spotřebitelka, vyplývá, že při registraci bylo zvoleno měsíční zvýhodněné zkušební období a tříměsíční prémiové členství, které doběhlo v srpnu, načež bylo automaticky prodlouženo. Za účelem ukončení členství a zamezení dalšímu strhávání poplatků doporučujeme podat výpověď dle našeho úvodního vyjádření.
Co se týče platby, situaci doporučujeme konzultovat s bankou.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.