Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V noci z 15.8.2019 na 16.8 měl být funkční přechod čísla od O2 k Vodafonu. Nic se nedělo, síť nenaskočila. Po celodenním pátrání kdy oba operátoři házeli chybu jeden na druhého jsem se nakonec dozvěděl, že chybu udělali skutečně u O2. A to takovým způsobem, že ČVOP kód přidělili zřejmě na dvě různá čísla nebo duplicitně. Do dnešního dne nikdo z operátorů O2 nechce přiznat chybu a vysvětlit proč to udělali. Na místo toho neustále ověřují kontaktní osoby, atd., přesto, že jim to dokola hlásím. Upozorňuji, že partnerka, které patří níže uvedené číslo se ocitla bez možnosti sítě a leží na šestinedělí ! Vznikla tak velmi nepříjemná situace !
přestupní číslo : 721620684
žádám omluvu, exemplární potrestání všech operátorů, jenž podávali lživé informace a finanční vyrovnání
|
Tweet |
Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.
Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz
V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den,
převod čísla k jinému operátorovi umožňujeme 10. den od podání výpovědi. Dle kontroly na čísle byl možný převod již od 9.8., avšak datum přenesení je už na Vaší domluvě s novým operátorem. Číslo pro přenesení je unikátní a váže se vždy pouze ke konkrétnímu číslu.
V detailech objednávky pro přenesení je vidět, že o přenos čísla bylo požádáno od 8.8., ale zároveň ve stejný den byla objednávka u jiného operátora z jeho strany zrušena. Další žádost po původní stornované byla dne 16.8., na základě které došlo k přenesení pořád se stejným přestupovým kódem ČVOP dne 21.8.2019.
Lhůta pro přenesení čísla od O2 činí 4 pracovní dny a začíná běžet prvním pracovním dnem poté, co požádáte jiného poskytovatele o přenesení čísla, pokud si s ním nesjednáte datum pozdější. Číslo, které bylo v naší síti se deaktivovalo dnem přenosu v 21.8. krátce po půlnoci (nebylo ukončeno dříve).
Věřím, že tento detailní popis bude pro Vás dostačující a osvětlí Vám situaci s přenosem.
Pokud máte pocit, že došlo k nějaké nesrovnalosti, doporučuji, aby se majitelka (kontaktní osoba) obrátila na specializované oddělení na čísle 800 02 02 02.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Na pobočce v Českých Budějovicích potvrdil zaměstnanec výpovědní lhůtu třiceti dní. Emailem výpověď podána 30.7. a potvrzeno ukončení k 30.8. Myslím, že píšu česky a stále požaduji exemplární potrestání a satisfakci.
Stížnost přeřazujeme zpátky na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
informaci, kterou jste nově uvedl, se netýká přenosu čísla, ale samotné výpovědní doby při kompletním zrušení čísla.
Platnost výpovědního kódu pro přenesení je 60 dní s tím, že máte možnost si číslo přenést k jinému operátorovi od 10. dne od podání výpovědi. Číslo se takto u nás zruší dnem přenesení k jinému poskytovateli a funguje Vám stejné číslo jinde (nemůže fungovat u dvou operátorů současně).
Pokud byste chtěli číslo pouze zrušit a ne přenášet, dojde ke zrušení čísla k 30. dni od podání výpovědi, což není Váš případ, jelikož jste číslo přenášeli.
Z uvedené situace tedy nedošlo k pochybení a neshledáváme důvody, proč by mělo být zahájené exemplární potrestání při dodržení všech náležitostí. Tímto přeřazuji stížnost na dTest, aby zvážila uzavření této záležitosti, jelikož postup pro přenesení byl zcela vysvětlen a v pořádku.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
V případě ukončení smlouvy z důvodu přechodu k jinému operátorovi je lhůta k zániku smlouvy stanovena § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, na nejvýše 10 dnů od žádosti k přenesení čísla. S tím zcela souhlasíme, stejně jako s popsaným procesem změny, který odpovídá požadavkům právních předpisů.
Pokud nemířila výhrada spotřebitele ještě do jiné oblasti, přeřazujeme na něj stížnost a žádáme ho o její uzavření. V opačném případě doporučujeme podat formální reklamaci k O2 a následně se obrátit na ČTÚ.
Stále se nic nemění na tom, že při přestupu čísla udělal operátor O2 chybu, jak tvrdí Vodafone a nechce toto přiznat. Při přestupu vznikl logický problém absence sítě a operátoři O2 tvrdili neustále něco jiného !!!!! Toto je fakt.
Hezký den,
při prověření situace nedošlo k pochybení z naší strany a za tímto tvrzením si stojíme.
Vliv na dobu přenosu má už pouze nový operátor, který si o dané číslo žádá. Jelikož první žádost z jejich stran byla zrušena, zadali žádost druhou, kdy došlo k přenosu čísla. Zda Vám nebo Vaší přítelkyni nefungovalo nové číslo v nové síti, bylo potřeba se obrátit na svého současného poskytovatele. Číslo bylo odpojeno z naší sítě dne 21.8.2019 po půlnoci a následně mělo v návaznosti dojít k aktivaci čísla v nové síti, které neovlivňujeme.
Jestli se stanoviskem majitelka nesouhlasí, doporučuji, aby se majitelka (kontaktní osoba) obrátila na specializované oddělení na čísle 800 02 02 02.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Jelikož situaci nelze prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz náležitě rozklíčovat, tj. určit, který z operátorů udělal chybu, jsme nuceni stížnost uzavřít. Opět doporučujeme postupovat prostřednictvím formální reklamace a později se případně obrátit s námitkou na ČTÚ, který může závazně rozhodnout.