Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, chci si stěžovat na kaufland u nás ve Znojmě,akce které jsou v letácích tak tam ani nemají cedulky dané akce, především co se týče masa a nápojů a včera jsem si koupila kyblíček borůvek 500g což mělo být za 69,90 a doma když jsem borůvky převážila tak neporušené balení obsahovalo 387g,s kyblíčkem něco málo přes 400g.
Opakuji že balení nebylo porušené,tak by mě zajímalo kde je chyba?! Je to neustále něco v této prodejně,tak si tam prosím udělejte pořádek!
Nováková!
Řádné kontroly produktů ale i práce pracovníků, kteří mají na starosti doplňování zboží a zboží z akcí.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí (nemají deklarovanou hmotnost), je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.