Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den je mi velice líto ale poprvé jste mě zklamaly z kvalitou produktu. Po otevření balení kuřecích stehenních řízků závan zkaženého masa po rozbalení zelená barva. Peníze vrátit ani nechci hlavně nemám účet ale o to asi ani nejde, vždy jste pro mě byli jednička jsem dokonce i vás bývalý zaměstnanec tak vím jak si na kvalitu a kontrolu kvality potrpite. Jen doufám že dalších pět balení bude ok. Jen dejte nato bacha, kritizuje se polské maso tak ať si neuděláme ostudu. PŘEJI HEZKÝ DEN
Zkažené zelené maso
Dejte nato bacha
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Skálová,
mrzí nás, že jste si na mase nepochutnala a děkujeme za upozornění. Bez uvedení konkrétní prodejny, čísla šarže masa, data spotřeby a dalších důležitých údajů avšak bohužel maso nemůžeme řádně prověřit. Prosíme tedy o doplnění informací.
Děkujeme a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den děkuji za vyjádření a doplňuji potřebné informace. Adresa obchodu Opatovska 960/20,Praha 11.S úsměvem na tváři druhé balení bylo v pořádku. Děkuji a přeji krásný den s pozdravem Skálová
Dobrý den, paní Skálová,
děkujeme za doplnění informací, předáme je odpovědným kolegům k prověření.
Děkujeme a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.