Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 11.2.2019 jsem zaplatil 2527Kč za tří měsíční prémiový účet u této společnosti, ale se službou jsem nebyl spokojený.
Proto jsem 7. 3. 2019 odeslal žádost o Zrušení prémiového účtu a automatického prodlužování prémiového účtu na adresu Academic Singles zákaznický servis
11. 3. 2019 7:54 mě přisla odpověď
z Academic Singles zákaznický servis
Re: [Ticket#2019030710009643] Zrušení prémiového účtu a automatického prodlužování prémiového účtu
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 11/05/2019
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
---------------------------------------------------
Dne 11.8.2019 jsem obdržel od Academic Singles Platební upomínku.
zde email přikládám:
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 212.79.110.36
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2019-08-11-168441560-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
11.8.2019
Vážený pane Jiri Krezl,
ke dni 11.8.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 11.2.2019 s uvedením e-mailové adresy krezl.jiri@gmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 212.79.110.36
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 11.8.2019 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.
Zrušení členství, prémiového účtu a jeho automatického prodlužování bylo z mé strany řádně ukončeno.
Požaduji:
zrušení neoprávněného zasílání Platebních upomínek / vymáhání těchto plateb.
vymazání mých osobních/ platebních informací z databáze.
Službu nevyužívám a již využívat nechci.
Děkuji
S pozdravem
Jiří Krezl
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
kontaktoval jsem společnost na email, který byl uvedený v předchozí zprávě.
Během několika dnů přišla odpověď z oddělení pohledávek.
Společnost se mě omluvila za technickou chybu, která nastala v jejich systému.
Bylo mě v emailové korespondenci potvrzeno, že proces vymáhání pohledávky byl zastaven a Prémiové členství bylo zrušeno. Dále ještě email obsahoval informaci, že již ze strany "Academic Singles" nebudou prováděny žádné další platby a nebudou vystavovány žádné další žádosti o platbu.
Tímto považuji tuto záležitost za vyřízenou.
Chtěl bych poděkovat společnosti dTest (vasestiznosti.cz) za jejich profesionální přístup a pomoc!
Děkuji
S pozdravem
Jiří Krezl