Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34892Zrušení prémiového účtu a automatického prodlužování prémiového účtu / Neoprávněné vymáhání pohledávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2019, před 5 lety

Jiří Krezl

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 11.2.2019 jsem zaplatil 2527Kč za tří měsíční prémiový účet u této společnosti, ale se službou jsem nebyl spokojený.

Proto jsem 7. 3. 2019 odeslal žádost o Zrušení prémiového účtu a automatického prodlužování prémiového účtu na adresu Academic Singles zákaznický servis

11. 3. 2019 7:54 mě přisla odpověď
z Academic Singles zákaznický servis
Re: [Ticket#2019030710009643] Zrušení prémiového účtu a automatického prodlužování prémiového účtu

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 11/05/2019

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

---------------------------------------------------

Dne 11.8.2019 jsem obdržel od Academic Singles Platební upomínku.

zde email přikládám:

Platební upomínka

Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 212.79.110.36
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2019-08-11-168441560-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
11.8.2019
Vážený pane Jiri Krezl,

ke dni 11.8.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 11.2.2019 s uvedením e-mailové adresy krezl.jiri@gmail.com).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 212.79.110.36
Forma úhrady: CreditCard VISA

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 11.8.2019 připsán.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.


Požadované řešení

Zrušení členství, prémiového účtu a jeho automatického prodlužování bylo z mé strany řádně ukončeno.

Požaduji:
zrušení neoprávněného zasílání Platebních upomínek / vymáhání těchto plateb.
vymazání mých osobních/ platebních informací z databáze.

Službu nevyužívám a již využívat nechci.

Děkuji
S pozdravem
Jiří Krezl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 09:36, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 17:30, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:12, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2019 15:43, před 5 lety


Jiří Krezl

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

kontaktoval jsem společnost na email, který byl uvedený v předchozí zprávě.
Během několika dnů přišla odpověď z oddělení pohledávek.

Společnost se mě omluvila za technickou chybu, která nastala v jejich systému.
Bylo mě v emailové korespondenci potvrzeno, že proces vymáhání pohledávky byl zastaven a Prémiové členství bylo zrušeno. Dále ještě email obsahoval informaci, že již ze strany "Academic Singles" nebudou prováděny žádné další platby a nebudou vystavovány žádné další žádosti o platbu.

Tímto považuji tuto záležitost za vyřízenou.

Chtěl bych poděkovat společnosti dTest (vasestiznosti.cz) za jejich profesionální přístup a pomoc!

Děkuji
S pozdravem
Jiří Krezl