Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na letošní jízdu do Luhačovic jsem využila Vašich služeb. Místenky jsem si koupila do vagonů, kde se přepravují i kola. Cesta do Luhačovic byla bezvadná. Ovšem cesta zpátky vlakem 888 /18.8. v 10:31/ byla přímo horová. Vůz, do kterého jsem měla místenku byl nahrazen vozem s kupé, špinavým, o sociálním zařízení ani nemluvit. Prostě vzpomínka na 60 - 70 léta. Často jezdím do Olomouce Pedolinem a tak jsem bláhově věřila ke změnám v ČD k lepšímu. Příště asi zase autobusem.
Dr. Marie Janečková
Věnovat více dodržování řazení vagonů, tak jak je v nabídce.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.