Společnost


HONOR SERVICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3490Titanová pánev

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 11 lety

Jiří Dražil

Znění stížnosti

Koupil jsem titanovou pánev v ceně 3200,- Kč. Používal jsem ji výhradně na sklokeramické desce a připravované pokrmy obracel výhradně plastovými obracečkami. Asi po třech měsících začal povrch pánve vykazovat trhlinky (jakoby škrábance). Pánev jsem reklamoval u prodejce, kde reklamaci uznali a okmžitě ji vyměnili za novou. Když se závada po nějaké době opakovala a já ji znovu reklamoval, prodejce řekl, že ji uplatní u výrobce. (Zřejmě zapomněl, že mně ji již měnil a tvrdil, že se s takovou závadou dosud nesetkal.)Při zmiňované výměně mně dal prodejce nový paragon o zakoupení s novým datem prodeje 16.10.2012. 6.1.2014 jsem pánev znovu reklamoval u prodejce a ten mně 14.1.2014 předal písemné stanovisko výrobce, který reklamaci neuznává, protože : "Na základě výsledků šetření naší laboratoře jsme oprávněni konstatovat, že k poškození povrchové úpravy nádoby došlo opakovaným přepalováním nádobí, dále prostřednictvím mechanického poškození funkční plochy ostrým předmětem. Reklamaci nádoby nelze uznat, vzhledem ke skutečnosti, že nebyla užívána v souladu s návodem k použití. Poškození nádoby lze opravit formou kompletní repase. Cena opravy činí 500,- + 100,- dopravné a balné. "
Na toto stanovisko jsem reagoval písemně, kde jsem shrnul, že jsem při používání postupoval výhradě v souladu s návodem k použití a že trvám na vrácení kupní částky. Shodou okolností to mám do Adamova cca 10 km, tak jsem se tam s dopisem rozjel. Nikde ani živáčka, jen v dílně pracovali asi 3 lidé. O laboratoři ani vidu. Když jsem sehnal tel. na asistentku a chtěl vědět kde mají sídlo, tak byla hrozně tajemná a dopis na který jsem do dneška nedostal žádnou odpověď si přišla převzít do nákupního centra Vaňkovka v Brně. Prý sousedí někde poblíž a že jí to nevadí.
Pozn. Opravdu nevím, jak lépe bych se mohl k této pánvi chovat- existují zdroje tepla pro vaření, které dosahují daleko vyšších teplot než sklokeramika. O ostrých předměnech v mém případě nemůže být ani řeči- používám vše z tepelně odolného plastu.


Produkt

Titanová pánev TITANIO 24/7 v ceně 3.200,- Kč


Požadované řešení

K výrobku již nemám důvěru (odlupují se kousíčky povrch. úpravy a je nebezpečí, že bych tento zázrak titanové technologie mohl postupně s připravovaným pokrmem konzumovat).
Navrhuj zrušení kupní sml. a vrácení celé částky 3.200,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2014 16:21, před 11 lety

Je-li reklamace uplatňována po šesti měsících od převzetí věci a prodávající ji zamítne, je nyní na spotřebiteli, aby prokázal, že je výrobek vadný a reklamace měly být uznána. Nejvhodnějším důkazním prostředkem je v tomto okamžiku znalecký posudek. V posudku se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Tyto nároky se uplytňují vůči prodávajícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:25, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na principu doborovolnosti a subjekt do této doby neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.