Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes, 19.8.2019, Jsem uvězněn v Zurichu z důvodu nehorázného dvou a čtvrt hodinového spoždění link N184 Praha Florenc - Miláno. S přítelkyní jsme cestovali nočním spojem v noci z 18.9 do 19.9. Jízdenku jsme měli zakoupenu již s přestupem v Zurichu na spoj do Rustu v Německu který odjížděl v 7:00. Vzhledem k tomu že je na cestě hraniční přechod dokážu pochopit že se nabereš spoždění to by nevadilo vzhledem k tomu, že byl mezi spoji hodina a půl prostor ale že máme hodinu už při cestě německém druhou hodinu na hranicích a dalších skoro 30 minut po cestě Švícarskem už pochopí nedokážu. To že mi dají k uchu horkotěžko anglicky mluvící osobu v telefonu pracující pro mezinárodní autobusovou dopravu je další perla a ta osoba mi nadiktuje dvakrát špatně číslo na zákaznickou podporu. Další věc v autobuse nám bylo řečeno že nám sms zprávou přijde informace o náhradním spoji. Bohužel nic nepřišlo až na potřetí kdy jsem si musel sám na vlastní náklady a vlastní snahou vyhledat Oslo na zákaznickou linku a sám vše řešit za vlastní peníze mimo téměř 90€ které jsem dal za jízdenku jsem se dočkal akorát přebudování na pozdější a poslední spoj když mi bylo řečeno že mám obrovské štěstí ze jsou volna poslední 2 místa. Jinak by me tu společnost nechala stát a řešit si po svém. Očekával bych že pokud autobus nabere takové spozdeni a je tak málo přilehlých spojů dokáže takto veliká společnost zajistit náhradní dopravu která me dopraví v daný čas a ne až o půl dne později a to ještě s velkým štěstím.
Požadují vrácení jízdného a to v plné výši.
Už jen z důvodu laxnosti přístupu a způsobené újmě.
Číslo jízdného je 1043626189
|
Tweet |
Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelem. Dle smluvních podmínek má spotřebitel nárok na vrácení jízdného, zpozdí-li se spoj o více než 120 min.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.