Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem v obchodě pantofle, které obě praskly. Postupovala jsem podle návodu na stránkách společnosti a zaslala je na reklamaci na pražskou adresu. Balíček se vrátil zpět - byl příjemcem odmítnut. Psala jsem mail - žádná odpověď. Dovolat se do firmy nelze, spojení je pokaždé přerušeno. Mám maily, podací lístek, fakturu na zboží, bohužel s firmou se nelze nijak spojit.
pantofle Crocs dámské, vel. 41.5 kod 2040676X0M8W10
vrácení peněz za zboží
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevydá výše popsané dokumenty, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme rovněž spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.