Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podařilo se mi změnit dodavatele plynu a odejít od Stabil Energy. Bohužel, do dnešního dne jsem nedostala od Stabil Energy žádné vyúčtování plynu ke dni ukončení smlouvy s touto společností v dubnu 2019. Nedostala jsem nikdy ani žádné vyúčtování v době trvání smlouvy, i když jsem je opakovaně urgovala a byla mi přislíbena.
odběr plynu u Stabil Energy od 4.11. 2016 na základě telefonického rozhovoru bez jakékoli písemné mnou podepsané smlouvy, odběr ukončen v dubnu 2019 přechodem k jinému dodavateli
Doručení přehledu o spotřebě a mých zálohách s celkovým vyúčtováním
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
dobrý den,
do konce srpna vám bude zasláno vyúčtování
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost Stabil Energy po urgenci Energetického regulačního úřadu vyúčtování za celou dobu, kdy jsem byla jejich klientem, poslala. Je na něm uvedeno datum splatnosti částky, která mi má být vrácena 6. 9. 2019. Bohužel, do dnešního dne mi částka nebyla poukázána ani na účet ani složenkou. Případ tedy pro mě uzavřen není.
Dobrý den, ohledně vyplacení přeplatku se prosím obraťte na email info@stabilenergy.cz
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.