Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den má stížnost se týká letošní dovolené v Turecku.
Dovolená byla zakoupena 23.7.2019 zaplaceno ještě ten den. Při zaplacení bylo ve smlouvě že mi odletové pokyny mají přijít 2-3dny před odletem. den odletu bylo 30.7.2019 v 00:55 hod. kdy jsme měly být na letišti 29.7.2019 v 22:10 letecké pokyny s letenkami po telefonické urgenci mi byly zaslány 29.7.2019 v 16:00hod. já bohužel byla ten den ještě v práci do 18.00 a jelikož jsme měly odlet až z Brna a veškeré letecké info přišlo tak pozdě tak jsme nestihly let. Tak vznikl problém kdy jsme si musely na vlastní náklady koupit jednosměrné letenky do Turecka a zaplatit transfér z letiště na hotel v Turecku. a ještě k tomu všemu byl odlet až z prahy tak veškeré náklady za vlak se navýšily. navíc jsem měla zaplacené i parkování na letišti v brně na 15dnů, které automaticky propadlo. žádám o jakousi kompenzaci za parkovné a za nově zakoupené letenky, které nebyly nejlevnější protože aby mi byly veškeré dokumenty k odletu poslány cca 6hodin před odletem tak to mi připadá trošku na hlavu!!!! Létám každý rok na dovolenou bohužel letos poprvé s CK exim tours, ale toto se mi ještě nikdy nestalo, takové nespolehlivé jednání. Navíc ty stresy se sehnáním letenek z tranferem z letiště do hotelu pak i s ubytováním kdy nám měl být ihned přidělen pokoj jelikož měl být zarezervovaný z předchozího dne pro nás. a služby paní delegátky naprosto o ničem pokud jste ji nezavolaly na mobil kdy to telefonování mě vyšlo na 600kč. tak katastrofu. prosím o sjednání nápravy a nějaké kompenzace. děkuji za kladné vyřízení. veškeré dokumenty k podložení kdy mi byly odeslány letové pokyny ceny letenek atd mám v emailu a můžu vše doložit.
hotel defne defnem , turecko - side
žádám o sjednání nápravy a proplacení letenek, parkovného a transferu z letiště na hotel.
|
Tweet |
Pořadatel zájezdu je dle § 2529 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen sdělit spotřebitelce údaje o plánovaných časech odjezdu, popřípadě o lhůtách pro odbavení, plánovaných časech zastávek, dopravním spojení a příjezdu nejpozději sedm dnů před zahájením zájezdu. Pořadatel zájezdu pozdním informováním o odletu tedy porušil nejen smluvní, ale i zákonnou povinnost.
Dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku má zájezd vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou. Měl-li zájezd vadu, bylo povinností pořadatele ji odstranit, pokud tak neučinil, má spotřebitelka právo odstranit vadu sáma a požadovat náhradu nezbytných nákladů. Spotřebitelka tedy může požadovat náhradu nákladů, které musela vynaložit v souvislosti s pozdním informováním o času odletu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.