Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou. Dne 30.5. 2019 jsem si objednala oblečení u firmy topstarfashion.
https://email.seznam.cz/?hp#inbox/302285.
Vzhledem k tomu, že jsem zboží po nějaké době neobdržela, kontaktovala jsem firmu, kde zboží je atd.
Byla mi odepsáno:
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale nastala chyba u našeho dodavatele a zboží bylo ztraceno po cestě.
Můžeme Vám nabídnout následné řešení:
A) vrátíme Vám částku na Váš účet
B) rychlejší varianta, objednáme Vám zboží znovu a odešleme od kvalitnějšího dodavatele
C) objednáme Vám zboží znovu a pošleme Vám 10% z částky na účet
Děkujeme za trpělivost
Topstarfashion.cz
Samozřejmě jsem chtěla okamžitě peníze vrátit zpět, ale od 6.8. už se mnou nikdo nekomunikuje, peníze nepřišly, ale jejich stránky a firma funguje nadále.
Velice Vám děkuji za jakoukoli pomoc. Jedná se jen o mou chybu, ale 1481,- naštve.
S pozdravem
Balharová Lenka
Nedodání zboží a následné nevrácení částky 1481,- na účet zpět
Vrácení mé částky
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.